Ievads
E-pasta mārketings ir spēcīgs rīks, bet, lai pilnībā izmantotu tā potenciālu, jums ir nepieciešamas stratēģijas, kas piesaista jūsu auditoriju. Šajā rakstā mēs atklājam 50 e-pasta mārketinga padomus, kā pārvērst potenciālos klientus par uzticamiem pircējiem, izpētot tēmu rindas, e-pasta dizainu, tekstu rakstīšanu, segmentāciju, automatizāciju, testēšanu, optimizāciju, piegādi, personalizāciju un ētiskas prakses.
Izveidojiet saistošas tēmu rindas
Šie e-pasta mārketinga padomi attiecas uz to, lai jūsu tēmu rindas būtu saistošas un liktu saņēmējiem vēlēties noklikšķināt.
1. Palieliniet atvēršanas rādītājus ar pielāgotām tēmu rindām
Personalizējot tēmu rindas ar abonenta vārdu vai atbilstošu informāciju, tiek palielināta iesaistīšanās, liekot saņēmējiem justies redzamiem un novērtētiem.
2. Radīt steidzamības sajūtu tēmu rindās
Iekļaujot vārdus kā “ierobežots laiks” vai “rīkojieties tagad”, tiek radīta steidzamības sajūta, mudinot abonentus atvērt jūsu e-pastus nekavējoties.
3. Veiciniet ziņkārību ar intriģējošām tēmu rindām, kas veicina klikšķus
Radot intrigu, uzdodot jautājumus vai piesaistot uzmanību ar aizraujošu saturu, mudina lasītājus klikšķināt un atklāt, kas slēpjas iekšpusē.
4. Rakstiet īsas un konkrētas tēmu rindas maksimālai ietekmei
Īsas tēmu rindas ir iedarbīgas, ātri piesaistot uzmanību un palielinot iespēju, ka e-pasts tiks atvērts.
5. Veiciet A/B testēšanu, lai noskaidrotu, kas rezonē ar jūsu auditoriju
Eksperimentējot ar dažādām tēmu rindām caur A/B testēšanu, jūs varat identificēt valodu, kas visvairāk rezonē ar jūsu auditoriju, optimizējot atvēršanas rādītājus.
Izveidojiet saistošu e-pasta dizainu
Šie e-pasta mārketinga padomi skatās uz jūsu e-pastu izskatu. Vai cilvēki pat vēlas lasīt tālāk pēc atvēršanas?
6. Izveidojiet mobilajiem draudzīgus dizainus ceļojošajai auditorijai
Tā kā ievērojama lietotāju daļa piekļūst e-pastiem mobilajās ierīcēs, nodrošiniet, ka jūsu dizains ir mobilajiem draudzīgs nevainojamai lietotāja pieredzei.
7. Vadīt lasītājus caur jūsu e-pastu ar nevainojamu pieredzi
Sakārtojiet elementus tā, lai vadītu lasītājus no svarīgākajiem uz mazāk svarīgiem, nodrošinot vienmērīgu un intuitīvu lasīšanas pieredzi.
8. Palieliniet iesaistīšanu ar aptaujām, viktorīnām un citiem interaktīviem elementiem
Iekļaujiet interaktīvus elementus kā aptaujas vai viktorīnas, lai veicinātu iesaistīšanos, padarot jūsu e-pastus atmiņā paliekošus un patīkamus abonentiem.
9. Pievienojiet zīmola veidnes, lai izveidotu konsekventu un atmiņā paliekošu izskatu
Izmantojot zīmola veidnes, tiek pastiprināta jūsu identitāte, padarot jūsu e-pastus uzreiz atpazīstamus un stiprinot zīmola lojalitāti.
10. Pielāgojiet e-pastus individuālajām vajadzībām ar personalizētiem satura blokiem
Segmentējiet savu saturu un pielāgojiet to konkrētajiem auditorijas vajadzībām, nodrošinot, ka katrs abonents saņem viņu interesējošo saturu.
Pilnveidojiet e-pasta tekstu rakstīšanu
Uzlabojiet savas prasmes e-pastu rakstīšanai, lai potenciālie klienti patiktu tam, ko viņi redz, kad beidzot atverat to, ko nosūtījat viņiem.
11. Izmantojiet stāstniecības tehnikas, lai radītu emocionālu saikni e-pastos
Veidojiet aizraujošus stāstus, kas izraisa emocijas, veidojot dziļāku saikni ar jūsu auditoriju un padarot jūsu zīmolu vairāk saistītu.
12. Virziet lasītājus uz nākamo soli ar skaidru darbības aicinājumu
Skaidrs un konkrēts darbības aicinājums vadīs lasītājus uz to, kuru darbību veikt tālāk, uzlabojot konversijas rādītājus.
13. Koncentrējieties uz to, kas ir svarīgs jūsu auditorijai
Izceļot jūsu produkta vai pakalpojuma priekšrocības, nevis tikai funkcijas, tiek tieši runāts par jūsu auditorijas vajadzībām un vēlmēm.
14. Veidojiet uzticamību caur klientu atsauksmēm
Iekļaujiet atsauksmes vai pārskatus savos e-pastos, lai nodrošinātu sociālo pieredzi, veidojot uzticamību un ticamību jūsu auditorijai.
15. Izstrādājiet personību, kas rezonē ar jūsu zīmolu caur toni un balsi
Izveidojiet konsekventu toni un balsi savos e-pastos, lai radītu zīmola personību, kas rezonē ar jūsu auditoriju, padarot jūsu komunikāciju atmiņas vairāk paliekošu.
Segmentējiet un mērķtieciet
Pieņemiet lēmumu par to, ka sūtiet savus e-pastus pareizajiem potenciālajiem klientiem. Pretējā gadījumā jūsu centieni var būt velti.
16. Piegādajiet saturu balstoties uz darbībām ar uzvedības balstītu segmentāciju
Segmentējiet savu auditoriju balstoties uz viņu uzvedību, ļaujot nosūtīt mērķtiecigu saturu, kas atbilst viņu interesēm un darbībām.
17. Pielagojiet ziņojumus konkrētajai auditorijai ar demogrāfisko mērķtiecību
Pielagojiet savus e-pastus balstoties uz demogrāfiskiem datiem, nodrošinot, ka jūsu ziņojums tieši runa par dažādu auditorijas segmentu īpašībām.
18. Izveidojiet vietēju saikni ar savu auditoriju caur vietnes balstītu mērķtiecību
Pielagojiet savus e-pastus konkrētajai vietai, radot vietnes balstītu pieeju, kas dziļi rezonē ar reģionu auditorijai.
19. Izstradajiet E-pastus kas Atbilst Hobijiem un Preferences
Izpratne un personisko interešu iekļaušana jūsu e-pastos padara jūsu saturu vairak saistitu un aizraujosu abonentiem.
20. Audziniet potenciâlos klientus katrâ posmâ ar dzîves cikla e-pasta mârketingu
Ieviesiet dzîves cikla e-pasta mârketinga stratêgiju lai vadîtu abonentus caur klienta ceļojumu sniedzot atbilstośu saturu katrâ posmâ.
Maksimizêjiet Automatizâciju
Padariet lietas sev un savai komandai pêc iespêjas vieglâkas. Automatizâcija arî palîdzês konsekvences un kampaòas panâkumu nodrośinâsanâ.
21. Veidojiet attiecîbas caur pakâpenisku iesaistîśanu ar pilienveida kampaòâm
Pilienveida kampaòas âauj audzinât potenciâlos klientus laika gaitâ nosûtîtot virkni iepriekś noteiktu ziòojumu pakâpeniski veidojot attiecîbas ar savu auditoriju.
22. Atbildiet uz klienta darbîbâm reâlajâ laikâ ar izraisîtajiem e-pastiem
Automatizêjiet atbildes uz konkrêtâm klienta darbîbâm nodrośinot savlaicîgu komunikâciju kas risina individuâlâs vajadzîbas un uzvedîbu.
23. Palieliniet krustenisko pârdośanu iespêjas ar personalizêtâm produkta ieteikumiem
Izmantojiet automatizâciju lai sniegtu personalizêtus produkta ieteikumus palielinot krustenisko pârdośanu un paaugstinâśanas iespêjas.
24. Atgûstiet potenciâlos zaudêtus pârdośanus ar pamesto grozu e-pastiem
Automatizêjiet e-pastus lai atgâdinâtu klientiem par priekśmetiem kas atstâti viòu grozâ mudinot viòus pabeigt pirkumu un samazinot pamesto grozu skaitu.
25. Sviniet svarîgus notikumus ar klientiem caur dzimśanas dienas un gadadienas e-pastiem
Automatizêti e-pasti kas svin dzimśanas dienas vai gadadienas pievieno personîgu pieskârienu stiprinot saiti starp jûsu zîmolu un klientu.
Pârbaudîet un Optimizêjiet
Labâkais veids kâ atrast to kas strâdâ ir izmêğinât kïûdas metodi. Turpiniet eksperimentêt lîdz esat panâcis pareizo rezultâtu.
26. Izmantojiet A/B testêśanas kopiju lai atrastu vispersvazîvako ziòojumu
Vejieties A/B testêsanas kopijas par e-pasta tekstu lai identificêt valodu un ziòojumu kas visefektîvâk rezonê ar jûsu auditoriju.
27. Optimizêjiet sûtîśanas laikus lai noteiktu ideâlos brîžus jûsu auditorijai
Eksperimentçjiet ar daþçdiem sûtîðanas laikiem lai noteiktu kad jûsu auditorija ir visaktîvâkâ un atsaucîgâkâ lai maksimizçtu iesaistîðanos.
28. Pârbaudiet daþçdas darbîbas aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât aicinât
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}