Kas ir uzņēmuma misijas paziņojums?
Tātad tagad, kad jūtat tā nozīmīgumu, jums joprojām ir jārisina kā radīt rezonansi visiem ieinteresētajiem ar to, ko esat sagatavojuši.
Pēc atbilžu meklēšanas vairākās diskusijās un vebināra veidošanas par misijas paziņojumiem pēdējās pāris nedēļās, esmu izstrādājis definīciju, kas palīdzēs jums iegūt skaidrību, lai izveidotu uzvarošu misijas paziņojumu jūsu uzņēmumam.
Labāk sarakstīts misijas paziņojums definē skaidru un koncīzu biznesa mērķi, dod stratēģisku virzienu un vadīt īpašu plānu izpildi, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus.
Jūsu misijas paziņojums sniedz pārliecinošu un nozīmīgu kopēju izpratni par jūsu uzņēmumu vai zīmolu.
Turklāt, būdams visu biznesa ieinteresēto personu vadības zvaigzne, jūsu misijas paziņojums sniedz jums galveno vēstījumu, kas jāievieš galvenajos sakaru kanālos, lai nodrošinātu skaidru, koncīzu un konsekventu izpratni par jūsu zīmolu vai uzņēmumu.
Turklāt esmu sagatavojis sarakstu ar galvenajiem elementiem, kas palīdzēs jums noteikt, uz ko koncentrēties, lai izveidotu unikālu un vērtīgu aktīvu (uz kuru balstīties un attīstīties) jūsu uzņēmumam, izveidojot savu paziņojumu.
MĒRĶIS
Jūsu mērķis ir augstāks aicinājums nekā, piemēram, naudas pelnīšana. Tas parasti ir vairāk intrinsisks un skaidro lielāku mērķi, parasti saistītu ar piedāvātajiem risinājumiem un problēmām, ko jūs risināt klientiem.
Analizējot, kāpēc esat biznesā, sākot ar “mēs palīdzam cilvēkiem” pieeju, ir viens no veidiem, kā koncentrēties uz jūsu “kāpēc” vai galveno mērķi.
PAMATVĒRTĪBAS
Jūsu pamatvērtību noteikšana palīdz cilvēkiem saprast principus, kurus jūs ievērojat un aizstāvat biznesa vadībā. Tas palīdz izveidot jūsu uzņēmuma kultūru un zīmola identitāti un sniedz vadlīnijas biznesa darbībai.
Skaidra mērķa un noteiktu uzņēmuma vērtību identificēšana palīdz saskaņot gaidas jūsu organizācijā.
MĒRĶAUDITORIJA
Iepazīstot, saprotot un sazinoties ar savu galveno auditoriju, ieskaitot klientus, kopienas locekļus un potenciālo tirgu, ir svarīgi.
Vienkāršākais veids kā to izdarīt ir vienkārši RUNĀT ar saviem klientiem, un viņi JUMS PATEIKS, kas viņiem visvairāk rezonē sadarbībā ar jums vai izmantojot jūsu produktu(s).
Izstrādājot Pircēja Personas dažādiem klientu tipiem, kurus apkalpojat, palīdz precizēt galveno vēstījumu, padarot to vieglāk patiesi sazināties ar mērķauditoriju.
Iepazīstiet savus klientus no iekšpuses un ārpuses, lai mijiedarbotos ar viņiem autentiski un patiesi. Atcerieties, jūs neveicinat mārketingu viņiem; jūs veicinat mārketingu ar viņiem šodienas digitālajā vidē.
BIZNESA APLĒSES
Dodot savam biznesam virzienu, daļa no tā ir inženierzinātņu apgrieztie soļi, lai noteiktu darbības plānu kā sasniegt vēlamos rezultātus. Jūsu darbības plāns iedarbina visu par to, kā sasniegt, pabeigt un paplašināt savus biznesa mērķus un objektīvus.
Bez šī būtiskā izpildes plāna ir grūti virzīt savu biznesu augšup vai pat virzīt to uz priekšu. Rūpīgi aplūkojiet resursus un to piešķiršanu, lai sasniegtu straumētus rezultātus un ātrāk iegūtu trakciju.
UNIKĀLA VĒRTĪBAS PIEDĀVĀJUMA
Uzzinot, kas padara jūs unikālus tirgū, ļauj saprast kā pozicionēt savu biznesu/zīmolu/produktus/pakalpojumus tā, lai izceltos. Kas padara jūs atšķirīgus, īpašus vai labākus nekā citi? Kāpēc jūsu klienti jūs mīl?
Šis UVP (Unikāla Vērtības Piedāvājuma) lieta ir milzīga, MILZĪGA. Pagaidām šeit ir divas lietas, kas jums jāapsver UVP pilnveidošanai:
1- Ne tikai miniet par šo, bet gan pavadiet laiku novērtējot un validējot savas domas.
2- Iziet no savas galvas un tā ko zinat (vai domajat ka zinat) un ielieciet sevi klienta kurpēs jo redzot savu biznesu no ārpuses nav viegli, bet tas ir skatupunkts ko jums vajag pieņemt, saprast un izmantot.
CERĪBAS/MĒRĶI/IZMĒRĶI
Jūsu Misijas Paziņojums, lai gan pastavīgi attīstoties, atspoguļo ilgtermiņa perspektīvu. Veicot rūpīgu tirgus pētījumu SWOT analīzi un citu atbilstošu rūpniecisko darbu savas misijas paziņojuma sagatavošanai, izveidosies augstlīmeņa pamats un biznesa struktūra. Jūsu visaptverošie iemesli atklājas – cerības un mērķis tad ir acīmredzami, nozīmīgi un noderīgi laika gaitā.
Atcerieties, ka jūsu Misijas Paziņojums dod skaidru virzienu jūsu Vizijai un nosaka trajektoriju jūsu biznesam.
Izveidojot Galvenos Sakarus
Galveno sakaru izveide no jūsu Misijas Paziņojuma pamata struktūras ir būtiska un noderīga. Šis sakaru stāsts vadīs visu biznesa ziņojumapmaiņu.
Un jums tas gribas izmest apkārt kā krāsainu konfeti visos biznesa sakaru kanalos un mārketinga aktivitates. Lai to izdaritu pareizi, koncentrējieties uz skaidrību, konsekvenci un lakonismu, lai padaritu to lipigu un zinamu.
Ka bridiinoša piezime vietam bezjedzigu vardu lietošanas vietam kaa “izciliba” vai “inovativitate”, megini but specifiskaks kas dažreiz prasa vienkarsot vardu izveli lai butu tiešaks un mazak pretenciozs piegajienam.
Patiess savienojums ar cilvēkiem nozimigaa veida ir merkis komunicet kas jus esat. Šeit ir piemers no kollega BizSugar dalibnieka Brian Hughes kuru es vienkarsi milu. Tas ir perfekts Brian!
“Mūsu misija Integrity Marketing and Consulting ir palidzet uznemumiem sasniegt savus digitalo marketinga merkus caur pielagotiem un efektiviem risinajumiem kas sniedz meramus rezultatus. Mes ticam ilgtermina attiecibu veidosanai ar musu klientiem balstitam uz caurspidigumu komunikaciju godigumu integritati un izcilibu.” ~ Brian Hughes Integrity Marketing and Consulting
Ieviešot Jūsu Misijas Paziņojumu Darbībā
Jūsu Misijas Paziņojuma ieviešana darbībā ir vieglaka neka jus domajat. Piemeram šeit ir uznemums kas izmanto savu Vertibu Paziņojumu ka dala no sava majaslapas Par Mums lapa!
Turklät esmu to redzejis tikai tad kad vinji ari izmantaja savu uznemuma misiju un viziju epasta vestule svinot 7 gadus biznesa un dalijoties septinos macibas gados.
E-pasta saite tad aizveda mani uz Par Mums lapu kur redzeju uznemuma laika grafiku ka vizualo kopaa ar Uznemuma Vertibam uzskaititas. Es ari ieguvu vinju galvenos sakaru/mesidzinumu vestijumus no tas pasas lapas sekojoši:
“Mes ceram ka SocialBee jus varat pilnigi izmantot Social Media potencialu un tas jus var iespejot augt jusu biznesam online – atrak un vieglak. Turpiniet dzidrinat!” ~ socialbee.com
Daloties ar jusu biznesa stastu padara sakarus un marketingu emocionali pievilcigaku un piesaista cilveku uzmanibu pretim jusu veidam atminama veida.
Bet atcerieties lielakos biznesa merkus un gaidas ko jus esat iedarbinajis koncentrejoties uz jusu biznesu un ieguldot darbu domajot cauri petijumam un rakstot stipru Misijas Paziņojumu.
Izmantojot Jūsu Pagatnes Stastu Lai Virzitu Uz Priekšu
HubSpot dalas ar savu MVV Paziņojumu to saucot HubSpot Kulturas Kods, kopa ar detalizetu zimola stastu plaši dalita PDF Prezentacija.
Prezentacija atklaj historisko biznesa fona stastu pavertot to par naksnotiesojo un celojošo misijas paziņojumu. Vinji nav bailigi aicinat jus lidzi un ieklauties lielaka merka kas virza kompaniju.
Man patik daudzas pieskares bet “tagad un tad” diagramma ir lakoniska un vienkarsota lai atrak saprast vizuali ka vinji redz kompanijas kulturu un “darba vietu”.
Vinji nekavejoties ievelk jus vel talak ar saistitam frazem adresetam patreizejo biznesa vidi tadel jus piekratat ar galvu un turpinat skrollet.
Tad vinji sit jus ar cilvekiem – realiem cilvekiem sejas – HubSpot komandas locekliem. Un mes tikai sakam… ejiet apskatities…
Nezinu par jums bet kad es domaju par HubSpot, es domaju par ieksejo marketingu. So škiet esmu skaidri sapratis vestijumu pat pirms redzeju PDF.
Tas nozime ka vinji sekmigi komunice būtibu savam zimolam caur digitalo saturu ko es redzu vai sastopos.
Tacu var teikt ka HubSpot radit komprehensivu augstas kvalitates aktivu lai izskaidrotu savu augstako merki padara to vel iespaidigaku.
Daloties plaši pastiprinot un izplatot to HubSpot Kulturas Kods kalpo dubultaja loma ka galvenais biznesa sakaru gabals ka ari spejigs ieksejo satura aktives.
Vai es pieminaju “Muzigo” šim galvenajam dokumentam ari? Bamm!
Muzigs, Pastavigi Attistos, Muzigs
Jusu misijas paziņojums palidz panakt vienpratisibu par uznemuma virzienu un informe ka tas attistas un pielagojas laika gaita saglabajot kodolu biznesa sentimentu dalita un atbilstosa veida piedavajot