Saturs Galamērķis: Kāpēc kļūt par vienu un kā to izdarīt

Saturs Galamērķis: Kāpēc kļūt par vienu un kā to izdarīt

Kāpēc kļūt par satura galamērķi un kā to izdarīt

Šis ir viens no biežāk uzdotajiem jautājumiem, ko dzirdu no mazo uzņēmumu dibinātājiem un mārketinga speciālistiem. Atbilde, lai arī vienkārša, var nebūt tik acīmredzama, ja to skatāties no tradicionālā mārketinga perspektīvas.

Uzņēmuma emuāra – liela vai maza – uzsākšana, pārvaldīšana, sekošana un attīstība prasa pūles un veltītus resursus. Bet, ja to darāt pareizi, tajā ir milzīga vērtība.

Kļūšana par satura galamērķi jūsu tīmekļa klātbūtnei pievieno milzīgu vērtību. Zemāk es izceļu dažas prasības un iemeslus, lai būtu lielisks emuārs.

Cilvēkiem ir jālasa jūsu saturs

Emuāra izveides galvenais mērķis ir piesaistīt cilvēkus, lai tie lasītu jūsu saturu. Bet vai viņi to dara? Un, ja nē, vai tas nozīmē, ka jūs to darāt nepareizi un tērējat savu laiku?

Lai to noskaidrotu, vispirms jums jāatbild uz šo jautājumu: Cik daudz laika cilvēki pavada lasot jūsu saturu?

Jūsu laiks lapā vidēji jābūt vismaz 30 līdz 45 sekundes. Jebkas mazāks nozīmē, ka cilvēki tikai pāršķir saturu un ātri pāriet uz nākamo.

Tas var būt tāpēc, ka saturs ir zemas kvalitātes, slikti formatēts vai – iespējams, vissliktākais no visiem – pārmērīgi pašreklamējošs.

Ja jūsu emuāra saturs ir tikai par jums un jūsu uzņēmumu, jūsu auditorijai nebūs vēlmes tērēt savu dārgo laiku, lai to lasītu.

Jums vajadzētu censties pievienot vērtību savai nišai ar katru publicēto rakstu.

Šo informāciju varat atrast, izmantojot savu GA4 informācijas paneli (iekš “Notikumu” atskaites):

Atcerieties, ka laiks vietnē var dramatiski mainīties atkarībā no trafika iegūšanas kanāla. Cilvēki, kas nāk no sociālajiem medijiem, var steigties atgriezties savos pārlūkošanas plūsmos.

Bet cilvēki, kas nāk no meklēšanas, ir daudz iespējamāk rūpīgi lasīt, jo tas ir tieši tas atbildes variants, ko viņi meklēja Google meklēšanā.

Lielisks redakcionālais saturs pieder organisko meklējumu rezultātiem

Spēcīgs emuārs katru mēnesi var piesaistīt simtiem tūkstošus vai pat miljonus apmeklētāju jūsu vietnei. Faktiski es grūti varētu nosaukt citu izmaksu ziņā efektīvu stratēģiju, kas nodrošina šo apmeklējumu apjomu pirmajam pirkuma posmam, tomēr joprojām atbilstošu trafiku.

Protams, to var izdarīt ar maksas kanāliem, bet tas maksās dārgi, un tas ir sludinājums. Tas nav jautri. Kļūšana par satura galamērķi varbūt ir labākā organiskā meklēšanas stratēģija tagad un nākotnē.

Google ir pasaules karalis; viņiem patiešām ir vislielākais tirgus kapitāls no jebkuras uzņēmuma planētā šī raksta rakstīšanas brīdī. Gandrīz katrs uzņēmums paļaujas uz tā dārgo norādīto trafiku.

Un mēs visi esam mēģinājuši atrast veidu, kā palielināt šo trafiku, dažreiz izmantojot jebkurus nepieciešamos līdzekļus. Teksta optimizators ir solīds rīks, kas palīdz uzlabot satura kvalitāti. Tas palīdz saprast kontekstu aiz katras meklēšanas vaicājuma, ļaujot izveidot saturu, kas atbilst jūsu auditorijas vajadzībām:

Google pastāvīgi tiek izaicināts sniegt saviem lietotājiem vislabāko iespējamo pieredzi. Tāpēc viņi vēlas vispirms reitingot labāko saturu. Lieliskas lapas veicina vietnes kopējo reitinga ticamību.

Google skatās uz vairākiem satura kvalitātes faktoriem, ieskaitot oriģinālā satura kvalitāti, lapas pieredzi, uzticamību un pat lapas drošību (viņi dod priekšroku HTTPS).

Viņi skatās uz satura validitātes faktoriem kā tas, kurš rakstīja saturu (jap, cilvēki, kas rada jūsu saturu, ir svarīgi) un kurš saistīja ar saturu.

Tēmas eksperti pastiprina

Izveidojot satura galamērķi, lai piesaistītu un saglabātu savu patērētāju auditoriju (kas var būt arī B2B, protams), jums vajadzētu nopietni apsvērt balss aiz šī satura.

Iekšējo ekspertu izmantošana ir lieliski un tai vajadzētu būt daļai no jūsu stratēģijas. Bet jūs varat gūt milzīgu vērtību no augstas kvalitātes ārējo līdzstrādnieku komandas izveides.

Es nerunāju par zemas kvalitātes viesu ziņojumiem. Ir svarīgi izmantot prasmīgus tēmas ekspertus, īstenojot jūsu pārdomāto satura stratēģiju.

Jūs varat pārveidot savu zīmolu, izmantojot ekspertus auditorijas izglītošanai. Tātad es runāju par uzticamu satura ražotāju piesaisti.

Ir arī laba doma kļūt par nišas autoritati un piedalīties savas emuara veidošanai. Rends Fiškins ir lielisks piemērs līderim, kurš nekad neapstajas padarot savu uzņēmuma emuara saturu labaku.

Vēl viens lielisks piemers ir Hari Ravichandran. Viņš turpina ieguldīt laiku grāmatu rakstīšanai un interviju veikšanai podkastos un videoklipos. Tie pārstav viņa uzņēmuma vērtību piedavajumu un paaugstina viņa redzamibu kaa domas vaditaja.

Satura galamērķa rezultati

Kad stradajat pie kluvesanas par satura galamerki, rezultats bus:

  • Labaka satura iesaiste
  • Vairak socialo dalijumu un sekotaju
  • Iegutas saites un palielinats reitings

Un beigas, jusu zimols tiks uzskatits par legitimu satura galamerki / zimola izdevetaju, iegustot ne tikai jusu auditorijas uzmanibu, bet ari plašsaziņas lidzeklu uzmanibu.

Digitalais laikmets ir pardefinejis to, ka uznemumi pieejas marketingam un sabiedriskajam darbam. Saja dinamiskaja ainava saturs nav tikai karalis bet visa karaliste.

Mazie uznemumi un lielie uznemumi vienlidzigu ieguvumu gusana ar sevi nostiprinot ka “satura galamerki”.

Burtiski runajot kluvesana par satura galamerki ir vairak neka tikai marketinga strategija; tas ir apnemsanas izcilibai un misija but nozares domas vaditaju prieksgala.

Tagad jautajums nav vai jusu vajadzetu kluvis par satura galamerki bet drizak kad jus sakat.